LightBlue - smart marketing solution.

neděle 23. března 2008

Vývoj reklamních příjmů médií v letech 2007 a 2006


Médium Reklama v tis. Kč (rok 2007) Podíl v % (rok 2007) Reklama v tis. Kč (rok 2006) Podíl v % (rok 2006)
Televize 24 373 238 46,1 23 680 171 47,0
Tisk 19 276 110 36,4 19 165 778 38,0
Internet 3 442 000 6,5 2 028 000 4,0
Rozhlas 3 291 600 6,2 3 214 449 6,4
Outdoor 2 313 279 4,4 2 111 797 4,2
Kina 191 922 0,4 200 000 0,4
Reklamní trh celkem 52 888 149 100 50 400 195 100


Hrubý objem bannerové reklamy loni podle SVIT dosáhl 1,96 miliardy korun, což je meziročně o zhruba 74 milionů více. Čisté příjmy z plošné reklamy činí přibližně 1,13 miliardy korun. SVIT to uvádí s odkazem na informace z dotazníků některých účastníků průzkumu.

Letos by se měl hrubý objem plošné reklamy zvýšit o téměř 30 procent na 2,52 miliardy korun.

Podíl jiných formátů internetové reklamy loni rostl o zhruba 84 procent na 1,49 miliardy.

Zdroj:
Veronika Němcová, Podíl internetové reklamy loni rekordně rostl, idnes.cz, 21. března 2008 17:13. [online]

Žádné komentáře: