- www.parfemy.cz
- www.hodinky.cz
- www.prozdravi.cz
- www.krasa.cz
- internetové nákupní centrum www.nakupnicentrum.cz
- obrat 1Q 2006 ... 40 mil. Kč
- obrat 1Q 2007 ... 65 mil. Kč
- obrat rok 2005 ... 130 mil. Kč
- obrat rok 2006 ... 240 mil. Kč (+85%)
- plán obrat rok 2007 ... 400 mil. Kč
- parfemy.cz obrat 2007 ... přes 100 mil. Kč (30% trhu z vůněmi na internetu)
- zaměstnanců: 70
- plocha: 1Q 2007 rozšíření kancelářských a skladových prostor o více než 400 m2
- průměrný počet objednávek ... 500 za den
- listopad 2007 ... 1.100 objednávek za den
- prosince 2007 ... 2.900 objednávek denně
- roční průměrná hodnota objednávky ... 1.500 Kč
- listopadu 2007 průměrná hodnota objednávky ... 2.000 Kč
- měsíc před Vánoci ... 60.000 zásilek
- počet zákazníků ... 500.000
- počet nabízených položek ... 100.000
- výhoda oproti jiným e-shopům ... velké skladové zásoby zboží, které umožňují expresní doručení drtivé většiny zboží do druhého pracovního dne
www.krasa.cz do své nabídky zařadila nové značky (Dermacol, Piz Buin, Extravaganja aj.), z nichž na některé má také výhradní internetové zastoupení (Talika, Elizabeth Arden aj.). Pro zákazníky jsou každý měsíc připraveny zajímavé cenové akce, samozřejmostí je servis v podobě kosmetické poradny zdarma.
Provizní systém (www.provizni-system.cz) umožňuje majitelům webů, kteří na své stránky umístí reklamní prvky internetových obchodů, získat provizi až 10% z realizovaných objednávek. Zákazníci nemusí realizovat objednávku ihned po prokliku přes reklamní prvek umístěný na webu partnera, stačí, když ji zrealizují do 30 dnů.
... v původních provizních systémech bylo na provizích vyplaceno více než 2.600.000 Kč!
Zdroj:
Jitka Holčáková, Obrat NATURAL MEDICAMENTS s. r. o. vzrostl o 63 % v porovnání se stejným obdobím minulého roku, PressOnLine.cz, 4.5. 2007, [online]
Jitka Holčáková, Vánoční nákupy na internetu, PressOnLine.cz, 10.12. 2007, [online]
Radek Jüthner, Získejte část ze zisku předního internetového prodejce!, PressOnLine.cz, 24.10. 2007, [online]
Redakce, Internetová parfumerie parfemy.cz skupuje konkurenci, Marketingové noviny [cit. 30.4.2008, online], ISSN 1213-9211.
Žádné komentáře:
Okomentovat