LightBlue - smart marketing solution.

středa 26. března 2008

Největší růst zájmu zažily před vánoci e-shopy s kosmetikou

Unikátnost vánočního období pro trh s kosmetikou na internetu dokazují výsledky z konce roku 2007, které publikovalo v lednu 2008 Internet Info: „Předvánoční nákupy realizované prostřednictvím internetových obchodů v Česku kulminovaly ve 49. týdnu, tedy tři týdny před Štědrým dnem. Největší nárůst zájmu zaznamenaly e-shopy prodávající kosmetiku.“ Jak vyplývá z údajů monitorovací služby NAVRCHOLU.cz.

Rekordní mezitýdenní nárůst návštěv si připsala kategorie Kosmetika a drogerie. Protože zájem o tento druh zboží překonal oblasti nákupu jako jsou např. Knihy a hudba, Hračky či Textil a oděvy, lze usuzovat, že kosmetika je stále tím druhem zboží, které lidé kupují na poslední chvíli jako náhradu za dárky, které již sehnat nestihli.

Počet návštěv v jednotlivých skupinách e-shopů (44.- 52. týden roku 2007)

Zdroj:
Šebelová, H., Největší růst zájmu zažily před vánoci e-shopy s kosmetikou, Internet Info [online, cit. 17. ledna 2008], dostupný na WWW: <http://www.iinfo.cz/tiskove-centrum/tiskove-zpravy/navrcholu-e-shopy/>.

Žádné komentáře: