LightBlue - smart marketing solution.

neděle 21. září 2008

Základní rozdíly v nakupování mužů a žen

Následuje shrnutí a porovnání základních rozdílů mezi muži a ženami, co se nakupování týče:
  • Muži se zajímají především o detail výrobku a jeho technické vlastnosti či parametry. Naopak ženy zkoumají výrobek více do šíře. Zajímá je jeho použití, využití a zkušenosti s ním.
  • Muže zajímá především hodnocení výrobků a možnost jejich porovnání. Ženy zase ocení detailní obrázky, nejlépe v reálné situaci, komentáře uživatelů a hodnocení odborníků.
  • Muže více dbají na vlastnosti produktu (funkcionalitu) a značku. Ženy sázejí na emoce a vlastní pocity a dojmy.
  • Muži myslí při nákupu především na sebe. Ženy jsou zaměřeny na své okolí. Vybírají a nakupují pro celou rodinu.
Závěr:
  • Mužům poskytněte co nejpodrobnější a nejpřesnější parametry výrobku, jejich hodnocení, možnost srovnání a co nejpřímější cestu k dokončení nákupu. Muži hodně dbají na značku a její renomé.
  • Ženy naopak potřebují vidět výrobek v širším kontextu. zajímá je především jeho reálné užití, zkušenosti jiných uživatelů, co nejbohatší rozšiřující a doplňující informace a komentáře uživatelů. Ženy kladou důraz na záruky.

Zdroj:
Michael,
Jak nakupují muži a ženy na internetu?, SEO Expert.cz, [cit. 12. 9. 2008, online].

Žádné komentáře: