- Muži se zajímají především o detail výrobku a jeho technické vlastnosti či parametry. Naopak ženy zkoumají výrobek více do šíře. Zajímá je jeho použití, využití a zkušenosti s ním.
- Muže zajímá především hodnocení výrobků a možnost jejich porovnání. Ženy zase ocení detailní obrázky, nejlépe v reálné situaci, komentáře uživatelů a hodnocení odborníků.
- Muže více dbají na vlastnosti produktu (funkcionalitu) a značku. Ženy sázejí na emoce a vlastní pocity a dojmy.
- Muži myslí při nákupu především na sebe. Ženy jsou zaměřeny na své okolí. Vybírají a nakupují pro celou rodinu.
- Mužům poskytněte co nejpodrobnější a nejpřesnější parametry výrobku, jejich hodnocení, možnost srovnání a co nejpřímější cestu k dokončení nákupu. Muži hodně dbají na značku a její renomé.
- Ženy naopak potřebují vidět výrobek v širším kontextu. zajímá je především jeho reálné užití, zkušenosti jiných uživatelů, co nejbohatší rozšiřující a doplňující informace a komentáře uživatelů. Ženy kladou důraz na záruky.
Zdroj:
Michael, Jak nakupují muži a ženy na internetu?, SEO Expert.cz, [cit. 12. 9. 2008, online].
Žádné komentáře:
Okomentovat