LightBlue - smart marketing solution.

neděle 21. září 2008

Nakupující na internetu

Podle tiskové zprávy Nenechte se napálit zveřejněné v technologickém magazínu eMag, který propaguje web www.NenechteSeNapalit.cz:
  • Pouze 28% Čechů někdy nakupovalo na internetu, více než 70% české populace má z online nakupování stále obavy.
  • Přibližně 51% české populace, tedy cca 4,4 milionu Čechů, ve věku 16 let a více již někdy použilo internet.
  • Připojení k internetu32% domácností, což je 1,36 milionů domácností. 
  • Ve Velké Británii nakoupilo v loňském roce přes internet 57% uživatelů internetu,
  • v Německu 62% 
  • a v Belgii 51% populace.
Mezi nejčastěji zmiňované bariéry nákupu patří:
  • nemožnost prohlédnout si zboží
  • uživatelé nevědí, jak nakupování na internetu funguje
  • mají strach z případné reklamace
  • obávají se problémů při doručování zboží
Smozřejmě samotný web Nenechte se napálit není žádnou bohulibou aktivitou propagátorů nakupování  internetu, takovým už odzvonilo před několika lety. Smyslem webu je podporovat srovnávač cen Heureka a pokud se podíváte na provozovatele eMag.cz, HeurekyNenechte se napálit uvidíte MITON CZ, s.r.o. Sám jsem zvědavý jak s portálem budou pracovat, protože zatim se na něm nacházi jen to co, se dá najít na internetu jinde.

Zdroj:
Tisková zprává: Nenechte se napálit, eMag.cz, technologocký magazín, [cit. 17.9.2008, online], ISSN 1802-4238.

Žádné komentáře: