Lektorem školení byl Marek Prokop, jeden z největších odborníků na PPC reklamní systémy v ČR, který složil náročné zkoušky Googlu a je oprávněn používat logo AdWords Qualified Professional. Program školení zahrnoval tyto body:
Fakta o reklamních systémech ve vyhledávačích
Hlavní PPC systémy, základní vlastnosti, výhody a nevýhody
Správa kampaně
Výpočet návratnosti, pozice a ceny za klik
Návrh a optimalizace kampaní
Strukturování kampaní, výběr klíčových slov a psaní inzerátu
Měření výsledků
Moje hodnocení:
Školení rozhodně doporučuji všem, kteří s PPC kampaněmi začínají, nebo mají drobné zkušenosti. Bylo vidět, že Marek Prokop je ve svém oboru velký odborník, avšak oproti školení internetového marketingu, mi přišel jeho výklad hodně teoretický, ocenila bych více praktických ukázek. Na druhou stranu školení poskytlo řadu tipů pro tvorbu inzerátu a výběr klíčových slov. Byly také doporučeny praktické nástroje usnadňující práci s PPC systémy.
Žádné komentáře:
Okomentovat