LightBlue - smart marketing solution.

čtvrtek 5. listopadu 2009

Negativní cesta pro získání publicity: Paulína Ištvancová vs. bulvární tisk

Na právě probíhající Česko Slovenské SuperStar si nejde nevšimnout pár zajímavých věcí. Mimo masivního nasazení Facebooku je nepřehlédnutelný i hlavní mediální partner - Blesk. Zaujal mě příběh 16 leté slovenské soutěžící Paulíny Ištvancové. Která se proslavila negativním obrazem své osoby, kterému přispěl už na začátku soutěže její otec. Dokonalá "božská mana" pro lačný bulvární tisk. Nebýt jí, o čem by Blesk psal? Přece jenom se lépe čte o mediálně neobratné rodince než o lásce, která zvítězí na lží a nenávistí.

(Blesk.cz, Foto: abl) Paulína Ištvancová s Adelou Banášovou
zdroj: Blesk.cz - Paulína Ištvancová s Adelou Banášovou

Co však by mělo stát za pozornost je implementace národností otázky do titulku článků. Současná mladá populace z toho může být trochu zmatená, jelikož jsme se Slováky nikdy takové problémy neměli. Trochu mi to připomíná přehecovaný fotbalový zápas, kdy si jsou úplně cizí lidé v rámci fandění schopni rozbíjet lebky. Však posuďte sami, jak Blesk tohle atraktivní téma prezentuje:
superstar4.com: Blesk vyzývá Čechy, aby nehlasovali v SuperStar pro Slováky
zdroj: superstar4.com - Blesk vyzývá Čechy, aby nehlasovali v SuperStar pro Slováky
Skvělým barometrem popularity je dnes Facebook, při pohledu na počty fanoušků je jasné, kdo půjde v soutěži daleko:
Bude zajímavé sledovat jak se budou fankluby měnit vzhledem k závěru soutěže a jestli Benovi fanynky mají dost vysoký kredit na svých mobilních telefonech. Lze usuzovat, že si i přečteme dalších několik článků o Paulíně Ištvancové, protože se o tom nedá nenapsat. Vzpomenete si ještě na Anetu Galisovou, o které se psalo před Paulínou? Sejde z očí, sejde z mysli.

Žádné komentáře: