Přirozenou cestou, jak zapracovat do komunikace značky nějakou zvláštní příležitost, je uspořádat event. Je třeba vždy přihlížet k povaze produktu.
Dalším důležitým prvkem je volba místa. Nejvhodnější je zvolit lokaci s vysokou koncentrací vaší cílové skupiny.
U některých produktů lze event dobře načasovat vzhledem k svátkům nebo sezóně produktu.
Hlavní výhodou eventu je, že mimořádná událost provázena masivní eventovou podporou vzbudí pozornost médií, a pokud je dostatečně atraktivní, může mít za následek i významné PR.
Kreativita je vzhledem k následnému PR nepostradatelná a ne vždy musí platit, čím kreativnější tím dražší. Trendem v eventech je kladení důrazu na interaktivitu akcí a aktivní zapojení účastníků. Je nutné věřit svým projektům, zbavit se klišé a být odvážný. Pouze netradiční a odvážný přístup může zaujmout.
Event by měl být přirozenou součástí komunikačního mixu a navazovat na nadlinkovou komunikaci firmy nebo značky.
zdroj:
Jedlička, P., Příležitostné eventy generují public relation, Trend marketing - únor 2009, Economia a.s., Praha 2009, ISSN 1214-9594.
středa 25. března 2009
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat