LightBlue - smart marketing solution.

čtvrtek 4. prosince 2008

Sto tiskových zpráv denně

Jak má podle novinářů vypadat dobrá tisková zpráva? Především by měla být bez gramatických a stylistických chyb, relevantní pro konkrétního novináře a v neposlední řadě se novináři přimlouvají za střídmé používání superlativů.

57% novinářů dostává 1-25 tiskových zpráv denně.

Z celkového počtu přečtených zpráv jich však 78% novinářů použije méně než 25%.

Nejvíce zpráv dostávají redaktoři marketingových titulů, u většiny zpráv však chybí zajímavý obsah pro čtenáře.

Některé zprávy si novináři ukládají a vrací se k nim později.

Nejdůležitější pro novináře je:
  1. obsah, kvalita informací
  2. jméno firmy a titulek
Jméno agentury a kontakt na PR manažera je pro novináře neutrální faktor.

zdroj: Redakce, Sto tiskových zpráv denně, Trend Marketing 11/2008, Economia, a.s., Praha 2008, strana 37, ISSN 1214-9594.

Žádné komentáře: