- Přemýšlejte o cílech: je váš produkt vhodný pro prezentaci formou bannerové reklamy? Měli byste se snažit změřit dopad kampaně na obchodní výsledky. Pokud to není možné zaměřte se na data chování zákazníků.
- Ujasněte si odpovědnost: většinou marketingové oddělení, nemá-li zkušenosti využijte internetovou agenturu.
- Neřešte kampaň na poslední chvíli: bannery jsou součástí kreativy stejně jako tištěná nebo televizní reklama, nedělejte je až naposled.
- Neomezujte se "nadlinkou": insight kampaně lze pojmout odlišně a současně nenaruší jednotnost kampaně.
- Snažte se o sladění kreativity a mediaplánu.
- Respektujte omezení: velikost, čas, kvalita a znalosti internetových uživatelů.
- Oddělte kontextovou reklamu: je vhodná pro dlouhodobější kampaně, potřeba rozumět specifikům PPC.
- Využijte znalostí subdodavatele: i výrobce se může podílet na přípravě kreativy.
- Měřte výsledky: vyhnete se opakování chyb. Parametrizujte odkazy.
- Myslete dopředu: vžijte se do pozice koncového uživatele, co bude očekávat po kliknutí na banner.
zdroj: Redakce, Sto tiskových zpráv denně, Trend Marketing 11/2008, Economia, a.s., Praha 2008, strana 32, ISSN 1214-9594.
Žádné komentáře:
Okomentovat