LightBlue - smart marketing solution.

pátek 5. prosince 2008

Desatero tvorby úspěšných bannerů

  1. Přemýšlejte o cílech: je váš produkt vhodný pro prezentaci formou bannerové reklamy? Měli byste se snažit změřit dopad kampaně na obchodní výsledky. Pokud to není možné zaměřte se na data chování zákazníků.
  2. Ujasněte si odpovědnost: většinou marketingové oddělení, nemá-li zkušenosti využijte internetovou agenturu.
  3. Neřešte kampaň na poslední chvíli: bannery jsou součástí kreativy stejně jako tištěná nebo televizní reklama, nedělejte je až naposled.
  4. Neomezujte se "nadlinkou": insight kampaně lze pojmout odlišně a současně nenaruší jednotnost kampaně.
  5. Snažte se o sladění kreativity a mediaplánu.
  6. Respektujte omezení: velikost, čas, kvalita a znalosti internetových uživatelů.
  7. Oddělte kontextovou reklamu: je vhodná pro dlouhodobější kampaně, potřeba rozumět specifikům PPC.
  8. Využijte znalostí subdodavatele: i výrobce se může podílet na přípravě kreativy.
  9. Měřte výsledky: vyhnete se opakování chyb. Parametrizujte odkazy.
  10. Myslete dopředu: vžijte se do pozice koncového uživatele, co bude očekávat po kliknutí na banner.

zdroj: Redakce, Sto tiskových zpráv denně, Trend Marketing 11/2008, Economia, a.s., Praha 2008, strana 32, ISSN 1214-9594.

Žádné komentáře: