LightBlue - smart marketing solution.

sobota 20. prosince 2008

Czech Republic data sources

PF 2009

česky:
LightBlue PF 2009

English:
LightBlue PF 2009 English

pátek 5. prosince 2008

Desatero tvorby úspěšných bannerů

  1. Přemýšlejte o cílech: je váš produkt vhodný pro prezentaci formou bannerové reklamy? Měli byste se snažit změřit dopad kampaně na obchodní výsledky. Pokud to není možné zaměřte se na data chování zákazníků.
  2. Ujasněte si odpovědnost: většinou marketingové oddělení, nemá-li zkušenosti využijte internetovou agenturu.
  3. Neřešte kampaň na poslední chvíli: bannery jsou součástí kreativy stejně jako tištěná nebo televizní reklama, nedělejte je až naposled.
  4. Neomezujte se "nadlinkou": insight kampaně lze pojmout odlišně a současně nenaruší jednotnost kampaně.
  5. Snažte se o sladění kreativity a mediaplánu.
  6. Respektujte omezení: velikost, čas, kvalita a znalosti internetových uživatelů.
  7. Oddělte kontextovou reklamu: je vhodná pro dlouhodobější kampaně, potřeba rozumět specifikům PPC.
  8. Využijte znalostí subdodavatele: i výrobce se může podílet na přípravě kreativy.
  9. Měřte výsledky: vyhnete se opakování chyb. Parametrizujte odkazy.
  10. Myslete dopředu: vžijte se do pozice koncového uživatele, co bude očekávat po kliknutí na banner.

zdroj: Redakce, Sto tiskových zpráv denně, Trend Marketing 11/2008, Economia, a.s., Praha 2008, strana 32, ISSN 1214-9594.

čtvrtek 4. prosince 2008

Sto tiskových zpráv denně

Jak má podle novinářů vypadat dobrá tisková zpráva? Především by měla být bez gramatických a stylistických chyb, relevantní pro konkrétního novináře a v neposlední řadě se novináři přimlouvají za střídmé používání superlativů.

57% novinářů dostává 1-25 tiskových zpráv denně.

Z celkového počtu přečtených zpráv jich však 78% novinářů použije méně než 25%.

Nejvíce zpráv dostávají redaktoři marketingových titulů, u většiny zpráv však chybí zajímavý obsah pro čtenáře.

Některé zprávy si novináři ukládají a vrací se k nim později.

Nejdůležitější pro novináře je:
  1. obsah, kvalita informací
  2. jméno firmy a titulek
Jméno agentury a kontakt na PR manažera je pro novináře neutrální faktor.

zdroj: Redakce, Sto tiskových zpráv denně, Trend Marketing 11/2008, Economia, a.s., Praha 2008, strana 37, ISSN 1214-9594.